Jeg er med 2017

"Folkets spiller" snart bekreftet

Få detaljer gjenstår før FFK kan presentere "Folkets spiller". Nå gjelder siste sluttspurt til å gi et bidrag til aksjonen!

I snart tre måneder har FFKs trenerteam jobbet nitidig fra morgen til kveld med å kartlegge alle muligheter i spillermarkedet. Og denne uken blir etter alle solemerker årets FFK-tropp endelig spikret.

Hjelp oss over 500.000 idag!

I den mye omtalte "Jeg er med"-aksjonen kan du som supporter hjelpe FFK med å rekruttere en god forsterkning foran 2017-sesongen. Over 420.000 kroner har kommet inn, og i disse timer kommer vi med siste oppfordring om å slutte seg til de over 450 andre som har gitt 250 kroner eller mer. Dette er et meget viktig bidrag til å sikre FFK-sesongen - som du kan påvirke direkte!

Klikk her for å se listen over alle som har bidratt!

Spiller kan signere om kort tid

FFK har kommet til enighet med en spiller som matcher godt mot prinsippene klubben har satt:

- Vi har sett etter ledertyper, med fersk erfaring fra høyest mulig nivå, som kan gå rett inn på laget og dominere i treningshverdagen. Det mener vi å ha funnet i en spiller vi nå håper å ha endelig på plass innen kort tid, sier assistenttrener Aleksander Olsen.

Det er en forsvarsspiller og en sentral midtbanespiller som har stått på blokka for klubben i jakten på "Folkets spiller". Selv om én spiller nå kan være klar om kort tid, fortsetter arbeidet med ytterligere en forsterkning, og Jeg er med-midler som fortsetter å komme inn vil bidra til dette.

Kampanjen er ikke over!

For: FFK understreker at man fortsatt håper flere supportere vil være med å få landet forsterkningene. Uten det økonomiske bidraget fra supportere og bedrifter i denne aksjonen, vil ikke signeringene være mulig.

Terje Formoe gikk foran - les hva han sier etter over 400.000 innkomne kroner!

Du kan bidra på følgende måter, ingen beløp er for små eller for store. En "andel" er definert til 250 kroner, og gir man 1000 kroner eller mer inviteres man for eksempel til en egen "Jeg er med"-kveld sammen med de nye spillerne.

Slik kan du bidra:

• * via Vipps nr 12460

• * direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189

• * kontant eller med bankkort der FFK er å treffe

• * ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]