Jeg er med 2017

Jeg er med - Folkets spiller 2017

Aksjonen er avsluttet! Gjennom "Jeg er med" kan du som supporter bidra til en ekstra forsterkning til FFK foran årets sesong.

"Jeg er med" er ikke et ukjent begrep i Fredrikstad. Aksjonen har tidligere gjort det mulig for klubben å hente spillere som Haitam Aleesami og Cristian Gamboa. Nå håper det nye trenerteamet på hjelp fra supporterne foran kommende sesong.

- Vi ser etter en spiller som kan gå rett inn på laget. En med erfaring og lederegenskaper, som har spilt på høyere nivå og går foran i hverdagen. Kort og godt en som gjør en forskjell, sier trenerduoen Andrea Loberto og Aleksander Olsen.

Oppdatering: FFK kunne i februar presentere Mislav Leko som folkets spiller 2017. Den kroatiske midtstopperen har skrevet under toårskontrakt med FFK.

Slik var aksjonen:

— FFKs trenere Andrea og Aleksander
Aksjonen ble startet og ville minimum vare frem til spilleren ble signert. Pengene går øremerket til å dekke FFKs utgifter til aktuell spiller. Du kan gi hvilket beløp du ønsker, men en definert andel er 250,-. Dette gir ikke en faktisk eierandel i spilleren, men representerer et konkret beløp i aksjonen. Avhengig av hvor mange andeler du gir, vil du kunne få utvalgte bonuser som takk for at du stiller opp:

1 andel gir oppføring av ditt navn i samleartikkel

4 andeler gir invitasjon til Folkets spiller-kveld på Stadion der du møter spilleren vi signerer i en hyggelig setting

40 andeler eller mer takker vi for med egen statusoppdatering på Facebook

100 andeler gir FFK-drakt signert av spilleren vi henter

Slik kan du bidra:

• kontant eller med bankkort der FFK er å treffe
  • via mCash på denne link: http://mca.sh/s/MzSBt/m/48946
  • via Vipps nr 12460
  • direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189
  • ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]

Dette er kriteriene trenerne ser etter:

• Sentral midtbane eller midtstopper
  • Erfaren, med lederegenskaper
  • Fersk spillererfaring fra høyere nivå
  • Helst et potensielt fremtidig salgsobjekt

Du bidrar også ved å kjøpe sesongkort!

Sesongkortsalget er en av klubbens største og viktigste inntektskilder. Det gir oss forutsigbarhet og definerer noe av hvor mye FFK kan satse i årets sesong. Med sesongkort får du fast plass på våre 15 seriekamper, men betaler for maks 12 kamper sammenlignet med å kjøpe enkeltbilletter.

Her kjøper du sesongkort!