Terje Formoe fronter "Jeg er med"-kampanjen. Her med markedsansvarlig Svend Anders Karlsen-Moum

- Utrolig gøy å se responsen

Terje Formoe gikk foran for "Jeg er med"-kampanjen. Nå maner han til en siste innspurt med kun 79.000 kroner igjen til målet.

Formoe var førstemann ut til å gi et skikkelig bidrag i "Jeg er med"-kampanjen da han bidro med 25.000 kroner til ny FFK-forsterkning. Nå har kampanjen passert 421.000 innsamlede kroner, og mannen bak Kaptein Sabeltann maner til en siste innspurt for å nå en halv million kroner.

- Det er utrolig gøy å se responsen på kampanjen. Tydelig at alt det nye som har skjedd har skapt engasjement og ny optimisme hos alle som ønsker FFK tilbake til toppen. Krysser fingrene for at engasjementet fortsetter sånn at vi når målet vi satte oss, det vil si 500 000 kroner til en real forsterkning. En spiller som går rett inn på laget, gjerne en ledertype som "går foran i krigen", sier Formoe til fredrikstadfk.no.

Både privatpersoner og bedrifter har bidratt til kampanjen, og det er nettopp den brede oppslutningen som har gjort aksjonen så sterk. Mer enn 450 ulike personer og bedrifter har gitt bidrag på over 250 kroner. Det skal ikke mange flere til før en halv million er oppnådd.

Se listen: Alle disse har gitt minst 250 kroner!

- Jeg vil oppfordre alle supportere om å støtte klubben nå. Sesongåpningen er ikke langt unna, og nå haster det med å få de siste brikkene på plass. Vi ønsker oss en midtbanegeneral. Og håper på mange stolte øyeblikk på stadion i 2017. Og et lag som er med og kjemper om opprykk!, proklamerer Formoe engasjert.

Slik kan du bidra:

• kontant eller med bankkort der FFK er å treffe
  • via mCash på denne link: http://mca.sh/s/MzSBt/m/48946
  • via Vipps nr 12460
  • direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189
  • ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]

Dette er kriteriene trenerne ser etter:

• Sentral midtbane eller midtstopper
  • Erfaren, med lederegenskaper
  • Fersk spillererfaring fra høyere nivå
  • Helst et potensielt fremtidig salgsobjekt