Midtbanegeneral ble den siste brikken

Fredag kveld ble endelig midtbanegeneralen FFK har jobbet hardt for å lande klar: Dinko Trebotic har signert for FFK!

Etter krevende jobbing på overgangsmarkedet har FFK landet den siste brikken i troppen for 2017-sesongen. Dinko Trebotic har spilt for en rekke toppklubber i flere land, og FFK er svært glade for å ha sikret seg midtbanegeneralen for kommende sesong.

Trebotic har nylig spilt for den israelske toppklubben Bnei Yehuda. Før det var han en viktig brikke i Henning Bergs ungarske toppkubb Videoton - som henholdvis vant og ble nummer to i den ungarske eliteserien de to årene. NK Zagreb, Lokomotiva og Hadjuk Split har vært klubbene hans før tiden i Ungarn.

Sammen med signeringene av kroatiske Mislav Leko og finske Jarkko Lahdenmaki det siste døgnet, er FFKs tropp med det betydelig styrket og arbeidet med å spisse laget i kommende treningskamper får en ekstra giv.

Dette må du bli med på! Skaff deg sesongkort nå på sesongkort.fredrikstadfk.no eller stikk innom Fredrikstad kino, eller Stadion mellom 10-14 hverdager!

- Det er en bra fotballspiller, uten tvil. En spiller som egentlig tilhører et mye høyere nivå enn Obos-ligaen. Han er god med ball, har et godt overblikk, kan gi oss trygghet med ball, starte angrep bakfra. Vi mener han vil passe inn med spillerne vi allerede har, sier Andrea Loberto til f-b.no om Trebotic.

Dinko blir ikke å se på banen når FFK møter Ull/Kisa i treningskamp lørdag, men blir med laget til La Manga førstkommende onsdag.

Mandag kan du møte Dinko og FFK-spillerne mellom 15 og 17 på vår sesongkortstand ved Rema 1000 på Stadion! Der kan du også fornye eller kjøpe sesongkort for kommende sesong.

Kjøp sesongkort her allerede nå!

Tirsdag går fristen for å fornye 2016-sesongkortene ut, og fredag var mange innom for å sikre seg sin faste plass på Stadion: