Jarkko signerte for FFK

- Det er fantastisk å være her!, smiler finske Jarkko Lahdenmäki etter å ha signert kontakten med FFK.

Fredag ble det etter to ukers prøveopphold klart: Den høyreiste stopperkjempen Jarkko Lahdenmäki blir FFK-spiller i 2017. Det er også opsjon på ytterligere ett år.

- Det er fantastisk å være her. N å har jeg spilt på høyeste nivå i Finland de siste sesongene, og detter er et godt steg videre for meg. Jeg kommer til en godt organisert klubb, med flotte fasiliteter og gode mennesker. Jeg føler meg velkommen og har allerede blitt godt kjent med spillergruppa og treneren, forteller Jarkko.

- Målet er å hjelpe laget høyest mulig på tabellen. Jeg vet det er mye folk på kampene, og gleder meg til seriespillet er i gang og å få oppleve stemningen her skikkelig, smiler en glad 25-åring.

Trener Andrea Loberto beskrev tidligere Jarkko slik til f-b.no:

– Han har en spisskompetanse vi har savnet, meget duellsterk, robust type, og han komplementerer stallen vår, sier Loberto.

OBS! Husk å fornye sesongkortplassen innen tirsdag 21. februar! Har du ikke sesongkort? Fiks det enkelt på sesongkort.fredrikstadfk.no