Sørsia supporterne på ståfeltet jubler for scoring 2017

50 kroner for ståplass til jubileumskampen

FFK vil ha topp stemning og fulle tribuner til byjubileumskampen mot Start 17. september - supporterne får derfor ståplassbillett til kun 50 kroner.

Både klubb og supportere har vist hva som bor i byen ved mobilisering utallige ganger tidligere. 17. september, på siste dag av Fredrikfesten som feirer byens 450-årsjubileum, gjør vi det igjen til hjemmekampen mot Start.

Helt frem til dagen før kamp vil alle plasser på ståfeltet Sørsia (felt R) ligge ute til salg for kun 50 kroner, og kan kjøpes enkelt på nett eller hos Fredrikstad kino.

Benytt denne linken for å kjøpe din billett idag: bit.ly/ffkstart2017

På selve kampdagen gjelder vanlige kampdagspriser. Det er allerede solid interesse for kampen og solgt godt over 3000 billetter seks uker før kampen - så her bør du være tidlig ute med å sikre deg plass.

FFKs 18 samarbeidsklubber er som kjent invitert gratis på kamp av OBOS og FFK. Lagene i klubbene bestiller gratisbillettene ved å klikke her.

Bedrifter kan også bidra til fest 17.september ved å kjøpe billettpakker, med tre billettpakker å velge blant. Les mer her!