FFK slo Strømmen 2-1 september 2016

Utfordrer bedriftene til å fylle Start-kampen

Torsdag inviterte OBOS alle samarbeidsklubber på FFK-kamp 17. september - nå gis byens bedrifter mulighet til å kjøpe ut billettpakker for å fylle Stadion i byens jubileumsuke.

Da FFK møtte Strømmen i fjor høst, tok nesten 8000 mennesker veien til Stadion. Mye av salget ble drevet gjennom at byens bedrifter slo til på billettpakker med billettpris til bare 50 kroner.

17. september avsluttes Fredrikfesten - byens 450-årsjubileumsuke - med FFK-kamp på Stadion. Og målet er klart: Stadion skal fylles!

Slik er tilbudene

Som til kampen mot Strømmen kan byens bedrifter kjøpe ut billettpakker a 50 kroner billetten. Vi har dratt erfaringer fra fjorårets kamp, der noen ønsket noe færre billetter men på bedre plasser, og årets tilbud gir derfor valget mellom tre type billetter med rabatterte priser:

1. Billigbilletten - 50 billetter a 50 kroner
  2. Mellombilletten - litt bedre plasser på langsiden - 25 billetter a 100 kroner
  3. Superbilletten - flotte plasser midt på langsiden - 10 billetter a 250 kroner
  4. Det er naturligvis anledning til å bestille flere enn minimumsantallet!

Bestilling gjøres i skjemaet nederst i saken, og vi oppfordrer alle interesserte til å være tidlig ute med bestillingen. Utlevering av billetter gjøres i september eller etter avtale. Vær oppmerksom på at det kan bli utsolgt i en eller flere av priskategoriene!

Torsdag kunne vi annonsere at OBOS går inn med et bidrag som gjør at FFK kan invitere alle barn i samarbeidsklubbene gratis på kamp. Mer info om det leser du her!

Bruk billettene på god måte

Spesielt butikker og restauranter oppfordres til å kjøpe billettpakker, som man for eksempel kan gi bort til kunder ved salg, besøk eller i konkurranser.

Privatpersoner som ønsker å sikre seg utvalgte plasser til hjemmekampen, oppfordres til å følge med på nett gjennom sommeren da vi legger ut tidlig-tilbud til de som vil sikre sin plass tidlig. Dette salget åpner om kort tid.

Spørsmål rundt billettpakker gjøres på epost til [email protected] men vi nevner litt her:

* Billettpakker på minst 50 billetter til 50,- per billett (f.eks 200 billetter = 10.000,-). Priser eks mva (10%).

* Billettene disponeres som firmaet selv ønsker - til ansatte, kunder, relasjoner eller gi bort til grupper som trenger det.

* Vi vil gjerne gi omtale på vår Facebook-side (25 000 fans) om alle som bestiller pakke. Send oss gjerne et bilde og et lite sitat vi kan bruke!

* Alle som kjøper tilbys å få sitt kjøp/bruk av billettene i en samlesak på FFKs hjemmeside.

* De billigste billettene er i første rekke på kortside sør, nedre felt langside øst og Q-feltet. Mellombillettene gjelder (øvre del) av felt E, M og P. Superbillettene gjelder øvre del av felt B, D, N og O.

Pakker bestilles gjennom skjemaet nederst i denne artikkelen!

Vær tidlig ute med din bestilling!

Ønsker din bedrift en ekstra god opplevelse på kampen? Bestill plasser i restauranten, inkludert gode kampbilletter til kun 790,- eks mva per pers - begrenset antall plasser igjen! Det er også mulig å oppgradere eksisterende plasser på Værstetribunen.

Vi har to losjer igjen til kampen som kan bestilles: 3-retters middag eller tapasbord for 10-12 personer.

Kontakt markedsansvarlig Svend Anders på [email protected] for mer info og bestilling.

Vi gleder oss til en god opplevelse på Stadion 17. september!