Ludvig blir i FFK

- Jeg gleder meg helt vilt til sesongstart, sier Ludvig Begby etter å ha signert ny kontrakt med FFK.

Fredag ble det endelig klart: Ludvig Begby blir FFK-spiller også de to neste sesongene. Kontrakten ble undertegnet på Stadion bare timer før FFKs første treningskamp for sesongen - mot Skeid i Østfoldhallen.

- Det er veldig deilig at det endelig er i orden, smiler en lettet Ludvig etter å ha undertegner for FFK. Engelsviken-gutten blir med det femte lokale Fredrikstad-gutt i årets A-tropp på proffkontrakt.

Bli med på FFK-reisen og se Ludvig på Stadion i 2017 - kjøp sesongkort her!

Se videointervju med Ludvig etter signering og kampen mot Skeid her:

-Vi er veldig glade for å ha med Ludvig videre. Han er en ekte Fredrikstad-gutt, og representerer alt vi ser etter i spillere som skal prege FFK i tiden videre: hardt arbeid, meget stor treningsvilje og ambisjoner. Det å bygge kultur i gruppa og i klubben står sterkt prioritert, og Ludvig står godt til dette, sier daglig leder Joacim Heier.

Ludde ga tidligere i uka sitt private bidrag til "Jeg er med"-kampanjen. Han håper klubben lykkes med å styrke laget ytterligere i tiden fremover, og oppfordrer alle til å bidra til aksjonen. Her ser du hvordan du kan bidra!