Tim Nilsen med videre!

Tim Nilsen har hatt en god vårsesong for FFK, og nå skal den målfarlige bergenseren jobbe beinhardt for å fortsette den positive trenden også til høsten.

Tim Nilsen signerte en kortidsavtale for FFK i vinter, og etter en god vårsesong er nå avtalen forlenget ut sesongen.

Tim har hatt en fin utvikling hos oss. Meget god avslutter som har scoret jevnlig den siste tiden. Spisskompetanse på flere områder. Vi er glade for å ha han med videre og tror han vil fortsette å ta steg som gjør han til en enda mer komplett spiller.

— Per-Mathias Høgmo

Tim Nilsen står med 7 nettkjenninger for FFK så langt i år, og jakter nye scoringer på Føyka mot Asker i vårsesongens siste kamp på søndag.
Han har så langt i år levert mål hvert 135. spilleminutt, og fortsetter han formen fra den siste måneden så vil det snittet synke drastisk i løpet av høsten.
Mot Alta forrige serierunde scoret han nemlig i fjerde kampen på rad, og med tilsammen 13 målpoeng mellom spissparet Sellin/Nilsen på de siste 4 kampene kan man trygt si at det samarbeidet har hatt en meget god utvikling.

Siden Aalbu signerte så jeg ingen annen utvei enn å signere videre jeg også. Jeg er utrolig glad for å få muligheten til å hjelpe FFK til opprykk til OBOS 2019

— Tim Nilsen

Tim og resten av laget har hatt en god treningsuke og har ladet maksimal opp til den tøffe bortekampen mot hjemmesterke Asker på søndag.
Etter dette tar laget en kort pause fra fellestreninger, før de møtes igjen den 26. juli.

Vi er veldig glade for å ha med Tim videre. Han har hatt stigning hele veien og leverer både gode prestasjoner og et mer enn godkjent antall mål, spesielt målt mot antall spilleminutter. Tim er også en god bidragsyter i garderoben og har et stort hjerte for klubben og byen.

— Joacim Heier

Vi er veldig glade for å ha med oss måljegeren videre i FFK og ser frem til en spennende høst!