Sterk Fredrikstad-deltagelse på nasjonal talentsamling

Hele fire FFK-gutter deltok på landslagssamling i Porsgrunn sist uke - og ytterligere tre fra bysamarbeidet var med på Statoils talentsamling!

Der har de fire fått nye erfaringer og god læring sammen med de beste spillerne i Norge.

Se bilder nederst i saken!

Thomas Rekdal deltok med G16-landslaget, mens Mikael Engsmyr, David Buhinja og Noah Bech deltok for G15-landslaget.

I tillegg til disse fire var også tre bylagspillere med fra Bysamarbeidet vårt til talentsamlingen! Dette var Ole Langbråten fra Råde og Herman Tveit-Refsgård fra Skogstrand, samt at Eivind Luktvasslimo fra Trosvik ble etterinnkalt til samlingen i Porsgrunn.

I løpet av uken deltok hele tre trenere i FFK-systemet som observatører på samlingen. Dette var Magnus Meling, Roy Arne Berg og Sindre Rekdal.