Start året med medlemskap i FFK

Sammen står vi sterke - og for å styrke vendepunktet i 2018 kan du gjennom medlemskap i FFK slutte deg til veien videre.

Det nye året er i gang, og vi kan se fremover til en spennende sesong der vi alle må jobbe knallhardt og godt for å skape det vendepunktet vi tror på for klubben.

Gjennom medlemskap i klubben får du ikke bare et sterkt symbol på at du er med og støtter klubben i den viktige tiden fremover, men også et eierskap til det som skjer. Du vil få stemmerett på årsmøtet, og flere rettigheter som medlem - deriblant invitasjon til medlemsmøter.

Du melder deg enkelt inn på våre medlemssider, medlem.fredrikstadfk.no - har du vært medlem tidligere kan du logge deg inn, eller du kan kontakte oss på [email protected] for detaljer. Har du ikke vært medlem tidligere registrerer du deg bare på vår medlemside, og får tilsendt faktura på epost for innmelding.

Medlemskap i klubben koster 400 kroner per år, melder du deg inn i dag gjelder medlemskapet ut 2018.

For eksisterende medlemmer (betalende i 2017) vil faktura for 2018 bli sendt ut innen kort tid. Alle som har registrert epost vil få faktura tilsendt på denne.

Det handler ikke bare om å rykke opp, men å bygge opp FFK som en god klubb på felles verdier. Ta del i Fredrikstad Fotballklubb i dag - meld deg inn i dag!