Solid tråkker til!

"Sørsia" blir "Solid Tribunen" de neste 3 årene!

Solid ble grunnlagt i 1975 og er i dag en veldrevet og stor bedrift i Fredrikstad. Omsetningen er økt til over 1 milliard de siste årene og har nesten 500 personer i arbeid.

Solid har vært en viktig samarbeidspartner for FFK i flere år, og nå velger de å øke(!) samarbeidet ved å kjøpe "Sørsia", den siste ledige tribunen.

FFK en av de viktigste merkevarene for Fredrikstad. Det er derfor helt naturlig å være med å støtte oppunder laget i vårt hjerte. Vi ønsker med dette å legge den sportslige skuffelsen i 2017 bak oss og ser med glede frem til nye oppturer i årene som kommer.
Vi benytter samtidig anledningen til å ønske Per-Mathias velkommen til Fredrikstad. Vi er helt overbevist om at han er den rette mannen for å ta laget til nye høyder. Sier Kim Andre Johansen, daglig leder i Solid Prosjekt.

Vi er selvsagt utrolig glade og bøyer oss i støvet for både Solid og næringslivet i Fredrikstad forøvrig.
Også håper vi selvsagt at alle andre er med på "Vendepunktet" og støtter oppunder gjenreisingen av FFK!