Nytt Frokostmøte gjennomført

60 samarbeidspartnere møtte opp på årets andre Frokostmøte på Stadion sammen med spillere og ansatte i klubben.

Øystein Richardsen i Fredrikstad Stadion Event hadde laget klar en super frokostbuffet og det var nok mat til alle.

Joacim Heier fortalte litt om rikets tilstand i klubben.

Per-Mathias Høgmo og Bjørn Johansen presenterte de nye spillerne og troppen, fortalte om sesongen så langt, forventninger og planene  videre resten av sesongen 2019.

Gitte Godø og Bjørn Bergman fra NAV Fredrikstad var også invitert og hadde et spennende foredrag om NAV sitt nye prosjekt "Give a job".

En av våre nye samarbeidspartnere i 2019, Skagahøgdi med Anniken og Tarald Skagefoss, hadde også fin presentasjon om deres prosjekt og samarbeid med FFK. Les mer HER

FFK nettverket "Alltid invitert" er et tilbud til alle våre samarbeidspartnere. Nettverket består av 10-12 treff i løpet av sesongen inkludert kick off, frokostmøter, B2B, "etter jobb" (after work), golfturnering, sommershow, partnercup, sponsortur, julelunsj mm.

Ønsker du tilbud på "Alltid invitert" ta kontakt med Lars Petter Brovold på [email protected] eller 91 71 39 79