Neste oppgave - Nybergsund Trysil

Årets 10. serierunde og 5. hjemmekamp står for døren. Billettsalget har startet - Slik skaffer du deg din plass på søndag!

Med uavgjort i toppoppgjøret på Elverum er det status quo i toppen av tabellen.
Etter en god førsteomgang mot Raufoss, og en god andreomgang mot Elverum er vi nå siktet inn mot 90 sterke minutter mot Nybergsund!

Laget fra alpintraktene kjempet hardt og stod i mot presset til Moss gang på gang i helga, og når presset var som mest kontret Nybergsund like godt inn seieren 5 minutter på overtid.
Dermed fikk Nybergsund Trysil seg en etterlengtet opptur etter flere tunge tap den siste tiden.

Kampen på Fredrikstad Stadion til helga går søndag klokka 18:00.
Slik skaffer du deg billett:

Standardbillett
- Ticketmaster, klikk her: Billetter FFK - Nybergsund Trysil
- Fredrikstad Kino (åpent alle dager fra 12:00)
- FFK sin administrasjon (alle hverdager fra 10:00 - 16:00)

Lagtilbud
Ønsker du gruppebilletter for laget ditt? I så fall kan dere få billetter til kun 50,- per person!
Les mer her: Lagtilbud - Kun 50,- per pers!

Håper vi ses på Stadion til helga - Sammen er vi sterke!