Medlemskampanje! Klarer vi å sette rekord i antall medlemmer i FFK?

Vi øker stadig i antall medlemmer, nå sparker vi igang en vervekampanje med mål om å sette rekord ved å passere 2000 medlemmer!

I skrivende stund er det registrert 1132 medlemmer i FFK, men nå håper vi å sette rekord i antall medlemmer, det betyr at vi må passere 2000!

Å være medlem i FFK koster 400,- per år, og et medlemskap betyr at du er med og eier klubben din. Du har muligheten til å være med å bestemme hvordan FFK skal være, du blir invitert på medlemsmøter, du får en rekke gode medlemsfordeler hos våre flere av klubbens samarbeidspartnere og ikke minst så støtter du klubben økonomisk!

Klikk her for å bli medlem i FFK!

Vervepremie
Alle vervekampanjer med respekt for seg selv har vervepremier!
De 3 personene som verver flest medlemmer i løpet av de neste to ukene vinner flotte FFK-premier.

1. plass: 2 VIP-sesongkort på Fredrikstad Stadion i 2019, inkl. restaurantplass!
2. plass: 2 sesongkort på Fredrikstad Stadion i 2019.
3. plass: Overnatting for 2 personer på Støtvig Hotell

Når du melder deg inn så fyller du inn hvem som har vervet deg.
Den nærmeste tiden skal vi presentere alle stedene du får medlemsfordeler, og vi skal holde alle jevnlig oppdatert på hvor nærme vi er målet om 2000 medlemmer!

Slik melder du deg inn
- På nett - Klikk her for å bli medlem!
- Via sms - Send FFK2018 til 2242

Medlemsfordeler
I år har vi skaffet en rekke medlemsfordeler, flere av de er svært gode og vil spare inn medlemskontingenten i FFK på kort tid.
Her er en oversikt:

Havnelageret Gastropub
- 20% på all mat for sesongkortholdere og medlemmer

Ocean Club og OMG
- 20% på all mat for sesongkortholdere og medlemmer

O'Learys Fredrikstad
- 10% på all mat for sesongkortholdere og medlemmer, og samtidig får FFK kick back på dette kjøpet.

Torshov Sport Stadion
- 10% på alle varer for alle sesongkortholdere og medlemmer

Flugger Farve
- 20% på maling og andre produkter for alle supportere samtidig som klubben får 5 % kick back

XL Bygg Knatterudfjellet
- 10% på alle varer (gjelder ikke nettopriser/kampanevarer

Quality Hotel Fredrikstad
- 25% på alt i Restauranten for alle sesongkortholdere og medlemmer. Gjelder ikke alkohol.

Stadionklinikken
- 10% på alle behandlinger for sesongkortholdere og medlemmer.

Bertel O Steen Fredrikstad
- EU kontroll for personbil kr. 395,- (ord pris 790,-) gjelder for alle medlemmer og sesongkortholdere.

Bodahl Johansen AS
- Gratis dekkhotell inkludert hjulskift første sesongen for alle medlemmer og sesongkortholdere.

Mojord & Thoresen Synsam
- 20% på alle solbriller for alle medlemmer og sesongkortholdere.

Skousen Hvitevarer Fredrikstad
- 30% på alt i butikken for medlemmer og sesongkortholdere i juni og juli.

Meld deg inn her: Klikk her for å bli medlem i FFK!