Kråkerøy vs FFK - Praktisk info før cupfesten

På onsdag er det duket for en skikkelig cupfest når Kråkerøy får besøk av FFK - På Fredrikstad stadion!

Hvert år er det mange som ergrer seg over NFF og deres oppsett for de første rundene av Norgesmesterskapet, i år har de utvilsomt truffet blink for både Kråkerøy og FFK sin del!

Kampen arrangeres av Kråkerøy, men FFK ønsker å bidra så godt vi kan for å gjøre dette til en minnerik kveld for begge klubber.
Vi håper så mange som mulig tar turen til Fredrikstad stadion på onsdag kveld, og i den forbindelse har vi følgende praktisk informasjon å ha med seg for deg som publikummer.

Kampstart
Kampstart er 18:00

Billetter
Billetter kan kjøpes 3 steder:
- I administrasjonen til FFK (10:00-16:00)
- Ved inngangene på kampdag (dørene åpner 17:00)

NB! Det er ikke plassbestemte billetter - Førstemann til mølla for de beste plassene.

Billettpriser
- Voksen 100,-
- Barn/ungdom 50,-
- Medlemmer i KIL under 19 år henter gratisbilletter hos sitt lag.

Tribuner
2 tribuner vil være åpne:
- Værste-tribunen
- Sørsiden

Kiosker
Det vil være åpne kiosker på begge tribunene

Parkering
Det er gratis parkering i parkeringshuset under stadion fra klokka 14:00 på hverdager.

Vi ses på stadion på onsdag!