Håvar Jenssen blir med oss videre

Klubbens unge keeper skriver under for to nye år.

Klubben kan melde at Håvar Jenssen skriver en avtale med klubben ut 2019 sesongen. Sisteskansen har vært en del av FFK siden han var guttespiller.

- Det var mange faktorer som gjorde til at jeg ville bli. Jeg er svært inspirert av Buffon som vant VM, men likevel valgte Juventus tross nedrykk. Jeg skal ikke sammenligne meg med Buffon, men det handler om hvem jeg vil være som person. Lojalitet og grunnleggende verdier er ekstremt viktig for meg. FFK har bevist at de virkelig satser når de ansetter Per-Mathias Høgmo, forteller Håvar.

Håvar Jenssen debuterte for A-laget 2013 sesongen og runder snart 70 kamper for klubben.

At vi har fått med oss enda en av våre unggutter er utrolig viktig. Vi ønsker Håvar lykke til!