FFK - Kongsvinger 1-1 2016 FFK jubler for mål

Gutta er klare - Her er troppen mot Nybergsund

I morgen er det endelig klart for ny kamp på Stadion. Gutta har gjort de siste forberedelsene og er klare for 90 minutter mot Nybergsund Trysil!

Innsats, løpemeter og lagmoral i bunn
Lørdag gjorde Per-Mathias og resten av a-laget de siste forberedelsene inn mot denne helgens serierunde.
Etter en god førsteomgang mot Raufoss og en god andreomgang mot Elverum er gutta nå klare for å gjøre to gode omganger mot Nybergsund.

Med 5 ubeseirede kamper på rad er det en fin selvtillit i gruppa og spillerne gleder seg til å fortsette utviklingen og kjempe om nye poeng.
Som alltid er det 100% innsats, et stort antall løpemeter og den sterke lagmoralen som legges i bunn, så er målet å krydre det med gode prestasjoner.

Mikko Viitikko er tilbake på feltet med laget, men helgens kamp kommer litt for tidlig. Anas Farah er i god bedring og nærmer seg full trening, men også han står over i helgen.
Forøvrig har det vært en god uke med alle øvrige spillere på trening som skaper god konkurranse og bra kvalitet på øktene.

18-mannstropp
Trenerteamet har nok en gang plukket ut 18 mann som får sjansen til å trekke på seg den stolte FFK-drakta mot Nybergsund.
Følgende er klare for årets 10. serierunde:

Håvar Jenssen, Aleksander Karstensen, Leonard Getz, Tomas Lopez Borgersen, Mislav Leko, Mads Nielsen, Filip Westgaard, Ludvig Begby, Oscar Lopez Borgersen, Rino Falk Larsen, Joona Veteli, Eirik Mæland, Håvard Åsheim, Rocky Lekaj, Youssef Chaib, Thomas Rekdal, Tim Nilsen og Kjell Rune Sellin.

Kampstart er 18:00 søndag på Stadion.
Har du ikke skaffet deg billett enda så gjør du det på følgende måter:

- Ticketmaster, klikk her: Kjøp billett til FFK - Nybergsund
- Fredrikstad Kino (åpent alle dager fra 12:00)
- Billettluka på Stadion (fra klokka 16:00)

Vi ses på Stadion - Sammen er vi sterke!