God start på billettsalget

Med kamp søndag kveld er det normalt lite salg av billetter før det nærmer seg helg, men til Raufoss-kampen er salget allerede godt underveis...

Søndag kveld kommer Raufoss til Fredrikstad for å forsvare posisjonen sin som serieleder.
Etter at Raufoss for to uker siden var i ensom majestet på toppen, langt foran resten av lagene, har det nå tetnet seg til og posisjonen som nummer en på tabellen jages av en rekke klubber.

Vi er blant klubbene som har tatt innpå Raufoss den siste tiden, og med to seire på rad i ryggsekken er det et lag med selvtillit som skal kjempe for nye poeng denne helgen.

Billettsalget er lovende før helgen, allerede onsdag var over 3000 plasser tatt, og når vi vet at det normalt selges lite billetter før helgen tar til, så kan vi på nytt håpe på en herlig ramme med mange engasjerte supportere på tribunene for å løfte FFK frem!

Det er meldt strålende vær på søndag, så ingen grunn til å stå over denne kampen, billetter skaffer du deg på følgende vis:

Ticketmaster på nettKjøp billett til FFK- Raufoss her!
Fredrikstad Kino - Åpent hver dag fra 12:00
FFK sin administrasjon - Åpent hverdager fra 10:00

Vi ses på Stadion - SAMMEN ER VI STERKE!