Czwartek finalejubel

Gamle FFK-kjente vil juble sammen

Foran søndagens FFK-kamp åpnes Værstesalen for tidligere spillere, trenere og ledere. Målet er å bygge et bedre og mer sammesveiset miljø.

Arendal-kampen er den første av fire kamper på Stadion der vi åpner Værstesalen for tidligere spillere, trenere og andre med roller i FFK-systemet.

Det blir et sosialt tiltak, som styremedlem Kjell Krathe og tidligere FFK-helt Terje Jensen står i front for.

- Dessverre er det slik at veldig mange av de gamle spillerne, trenerne og lederne har forsvunnet litt. Jeg vet at veldig mange er på Stadion også, men man blir veldig ofte sittende litt spredt. Vi synes det hadde vært en hyggelig greie om vi kunne fått samlet disse, sier Terje Jensen i onsdagens Fredriksstad Blad.

Les hele artikkelen om tiltaket her

– Vi trenger gode ambassadører til å fremsnakke klubben vår. Mange av personene vi snakker om her har mye erfaring og kompetanse. Sammen er vi sterke, sier Kjell Krathe i FFK-styret.

Av praktisk info bør man merke seg:

Værstesalen i hovedtribunen åpnes halvannen time før avspark. Inngang via restaurantinngangen med gyldig billett til kampen for alle som har spilt eller hatt en rolle i klubben.

Det er salg av pølser og baren med alle rettigheter er åpen.

Har du billett på andre tribuner, går du bare ut restaurantinngangen og inn din vanlige inngang til kampstart. For de med billett på Værstetribunen er salen åpen også i pausen og etter kamp.

Har du spørsmål om tiltaket? Kontakt Terje Jensen på 951 25 175 eller Kjell Krathe på 908 66 551.