Fotballglede med barna på Torp

Søndag var det først A-lagstrening og så fotballmoro med barna på Torp, da FFK gjennomførte sin første klubbdag. Se bildene her!

Som tidligere omtalt gjennomfører FFK gjennom denne sesongen en klubbturné, hvor A-laget kommer ut og trener hos de lokale klubbene, spiser lunsj og har fotballøvelser med lek og moro med barna i klubben.

Søndag var Torp IF klubben som fikk besøk, og barna og unge fra klubbens yngre lag fikk boltre seg med ball og FFK-spillere. Torp er en tradisjonsrik breddeklubb og stilte som et flott vertskap. Tusen takk, torpinger!

Før barna kom på banen med spillerne, hadde A-laget gjennomført en totimers fotballtrening inn mot tirsdagens hjemmekamp mot Kongsvinger. Det var også Raymond Kvisviks første økt som del av trenerteamet, og den gamle lynvingen rakk å vise frem noen gamle kunster til et sprudlende FFK-mannskap.

Se bilder fra klubbdagen på Torp her: