Fjerde strake seieren for rekruttlaget

Leonard Getz skaffet straffesparket som ga den forløsende 1-0 scoringen i gårsdagens rekruttkamp. Seieren var den fjerde på rad, og også den fjerde på rad uten baklengs!

Et ungt, men godt rekruttlag var favoritter mot Idd SK på hjemmebane, og var også klart best ute på matta.
Ungguttene hadde mange angrep og skapte flere store sjanser i første omgang, men det manglet noe presisjon både på siste tredjedel av banen og i avslutningsøyeblikkene.
Idd lå lavt og kjempet det de hadde, noe som holdt til uavgjort ved pause, 0-0.

I andre omgang fortsatte kampbildet, og etter en drøy time fikk Leonard Getz straffe, den satt Youssef Chaib sikkert i mål.
Mot slutten avgjorde Rino Falk Larsen oppgjøret med en fin scoring, dermed 2-0 og nok en seier for rekruttene.

Rekruttlaget er nå a-poeng med Råde og Sarpsborg 08, mens Sprint-Jeløy er 3 poeng foran.
Laget fra Jeløya vant 3-2 borte mot Sarpsborg 08 sine rekrutter i går. Hjemmelaget har ferie i Eliteserien og hadde kun med 2 seniorspillere til kampen, dermed ble det tap for en ellers seiersvant gjeng.
Vi har igjen å møte alle de tre lagene som ligger foran oss på tabellen hjemme på Fredrikstad Stadion, så her er ingenting avgjort.

Neste oppgave for rekruttene er en tøff bortekamp mot hjemmesterke Borgen på naturgress i Sarpsborg.