Knut Anders Blystad i Fredriksstad Blad og Svend Anders Karlsen-Moum i FFK signerte samarbeidsavtale for 2017 og 2018

FB fortsatt sterk partner

Fredriksstad Blad og FFK har signert ny samarbeidsavtale for de to neste sesongene.

Byens største mediehus fortsetter dermed som en av Fredrikstad Fotballklubbs sterkeste partnere målt i avtaleverdi, og inngår som en av klubbens hovedsamarbeidspartnere. Den nye avtalen gjelder sesongene 2017 og 2018.

- FFK er viktig for byen og for oss. Vi er glade for å fortsette samarbeidet på FFKs vei mot eliteserien og nye gode øyeblikk, men også for å støtte utviklingsarbeidet som gjøres i klubben, sier Knut Anders Blystad i Fredriksstad Blad.

FFK er viktig for byen og for oss. Vi er glade for å fortsette samarbeidet på FFKs vei mot eliteserien og nye gode øyeblikk.

— Knut Anders Blystad, Fredriksstad Blad
Samarbeidsavtalen gjelder det kommersielle aspektet for begge parter, FBs redaksjonelle dekning av FFK er naturligvis uavhengig av dette.

- For FFKs del er FB en kanal vi når våre supportere gjennom, og er blant annet viktig for oss når vi annonserer våre kamper på nett, mobil og print. Samarbeidet med FB er godt, og vi er glade for å ha på plass en ny avtale for de neste to årene, sier markedsansvarlig Svend Anders Karlsen-Moum i FFK.

Fra før er Europris, Brynild-Gruppen og Umbro blant bedriftene som inngår blant FFKs hovedsamarbeidspartnere.

Ønsker du å høre om mulighetene et FFK-samarbeid kan gi din bedrift? Ta kontakt med Svend Anders på [email protected] eller ring 95998181.