Farah og Rekdal på landslaget

Thomas Rekdal og Anas Farah har blitt tatt ut til henholdsvis G16 og G17 landsamling i slutten av august.

G17-landslaget skal delta i en fire nasjoners turnering i Sverige, mens G16 skal spille Syrenka Cup i Polen.

Thomas, som har vært en fast inventar på G16-landslaget i hele år, blir en meget viktig brikke på landslaget når de skal møte Portugal i første kamp. Anas Farah er endelig tilbake etter et langt skadeavbrekk. Han har jobbet steinhardt og stått i motgangen. Derfor er det ekstra hyggelig at han har blitt tatt ut til samling.

- Både Anas og Thomas er to spillere som elsker å spille fotball og som er flinke til å trene riktig. Det er grunnen til at de er på det nivået som de er på. Hittil i år vi hatt fem FFK representasjoner på aldersbestemte landslag. Det tyder på at det flere spillere som gjør en riktig jobb, påpeker utviklingsansvarlig Magnus Meling.

Vi ønsker dem lykke til!