Billettene til FOLKEKAMPEN slippes onsdag 12:00!

Onsdag 10. juli klokka 12:00 er det billettslipp til FOLKEKAMPEN!

Over 10.000 igjen!?
Folkekampen går av stabelen søndag 11. august, første kamp etter sommerpausen når vi tar imot Byåsen på Stadion. Første kamp etter sommerpausen i fjor trakk 10.413 tilskuere til Stadion, kan vi klare det samme i 2019??

Alle sesongkortholdere har fått utdelt billettene sine allerede, men onsdag 10. juli klokka 12:00 åpner vi "salget" for alle andre.
Alle billetter er gratis, men du kan kun plukke 5 billetter pr. bruker. Vi anmoder alle om å kun ta ut billetter de har alle intensjoner om å bruke - Her skal det bli folkefest!

Slik skaffer du deg billett:

• FFK Appen
  • WEB
  • FFK sin administrasjon (hverdager mellom 08-16)
  • Aristokraten (se åpningstider på Facebook)

Det er maks 5 billetter pr. person.
Dersom du har ønske/behov om flere billetter til større grupper, lag eller foreninger tar du kontakt med oss på [email protected].
Alle med sesongkort beholder selvsagt sitt sete, billletter er allerede distribuert til dere!

Bli med på årets JEG ER MED
Folkekampen er også årets JEG ER MED aksjon. Allerede er en rekke bedrifter og privatpersoner inne med et beløp pr. tilskuer den 11. august, vi håper så mange som mulig blir med. Jo flere og mere som er med - Jo bedre er mulighetene våre til å styrke den sportslige satsingen i høst og i tiden som kommer!

Bli med på spleiselaget: Bli med HER!

Du kan være med på si lite som 10 øre pr. tilskuer og opp til 4 kroner!
Her er hva du mottar for å være med og bidra:

• 10 øre

• 50 øre

• 1 krone
    - Du får egen Facebook/Twitter status av FFK (Bedrifter får med logo!)
    - Du får 1 billett til «Folkekampen» Kick-Off Fest!

• 2 kroner
    - Du får egen Facebook/Twitter status av FFK (Bedrifter får med logo!)
    - Du får 3 billetter til «Folkekampen» Kick-Off Fest!

• 4 kroner
    - Du får egen Facebook/Twitter status av FFK (Bedrifter får med logo!)
    - Du mottar en signert FFK-drakt brukt i «Folkekampen», levert av spilleren selv.
    - Du er kampsponsor på «Folkekampen» med alt av muligheter for ind. tilpasning etter ønsker/behov
    - Du får 5 billetter til «Folkekampen» Kick-Off Fest!

Du kan også sende bekreftelse på deltagelse til Lars Petter Brovold ([email protected]) eller Joacim Heier ([email protected]).

En rekke bedrifter har allerede kastet seg på:
Værste, Håkon Hansen, Telefinans, Backe Østfold, Salatmesteren, Sparebank1, Aspire Brands, Plankehaugen, Kontor Konsult, Råde Graveservice, Europris, Kynningsrud, Odin Maskin, Williams Caravan, Dahles Auto, Unger, Sverre Bergstrøm Eiendom, Helgesen & Kristiansen Eiendom, Fram Forvaltning, HTH Kjøkken og Selbak Rør!

Liste over bedrifter og personer som bidrar bli oppdatert jevnlig - TUSEN TAKK til alle som er med på Folkekampen!