Variabelt i Trondheim

Guttelaget dro hjem fra Nasjonalt Elitetiltak i Trondheim med to seiere og tap i bagasjen.

I skikkelig vintervær i Trondheim var det godt for gutta å spille inne i Abrahallen under helgens samling. Resultatene ble som følger:

FFK-Strømsgodset 0-2
FFK-Odd 1-0
FFK-Molde 0-2
FFK-Bodø/Glimt 4-3

Til tross for at resultatene var brukbare, så var ikke trener Magnus Pettersen helt fornøyd med prestasjonene denne helgen.

- Samtidig blir det mye bytter fra kamp til kamp slik at vi får styrt belastningen på spillerne. Da blir det naturlig nok vanskelig å finne rytmen i spillet, forklarer Pettersen.

Gutta fikk spille mot noen av landets beste G16-lag. FFK er det laget med flest 02-spillere og viser at vi nok en gang hevder oss på nasjonalt nivå.

NB! Guttelaget ønsker å rette en stor takk til Plankehaugen som sponset gutta med nytt reiseantrekk (se bilde).