Hjærterommet

Hjærterommet skal ta imot pasienter fra barne- og ungdomsklinikken ved Kalnes sykehus til hver kamp, slik at barn og unge, som til daglig sliter med sykdom, kan få en hyggelig opplevelse på kamp.

– Vi ønsker å være en klubb for hele byen, og da skulle det bare mangle at vi også er vårt samfunnsansvar bevisst. Dette er en idé vi i klubben har jobbet med en stund nå. Vi er veldig stolte over å kunne invitere noen barn fra avdelingen hit til kamp allerede på søndag, sier samfunnsansvarlig i FFK, Netan Sansara om tiltaket han er primus motor for.

Dette er Hjærterommet

• Hjærterommet er en egen losje på Fredrikstad Stadion for pasienter ved barne- og ungdomsklinkken ved Sykehuset Østfold.
  • Tiltaket er en del av FFK Samfunn, og er beregnet på barn og unge.
  • Losjen er ombygd, med sofa, tv, Playstation og andre ting som skal gjøre opplevelsen hyggelig for de minste.
  • Fast tiltak på hver hjemmekamp.

En stor takk til våre partnere som har bidratt til Hjærterommet:

Hovedpartner
SpareBank 1 Østfold Akershus