Støtt FFK med Grasrotandelen

Kobler du din grasrotandel mot FFK, støtter du klubben i ditt hjerte hver gang du tipper!

Grasrotandelen er en ordning som gjør at du som spiller selv kan bestemme hvor litt av overskuddet til Norsk Tipping skal gå. Forutsetningen er at laget eller foreningen du ønsker å knytte deg til er registrert i Frivillighetsregisteret og godkjent som grasrotmottaker.

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner, som går direkte til den mottakeren du selv har knyttet til deg.

Les mer om grasrotandelen hos Norsk Tipping.

Slik gir du grasrotandelen til FFK

En forutsetning for å delta er at du har spillerkort hos Norsk Tipping.
Det er enkelt å bli grasrotgiver,  du kan tilknytte deg hos en kommisjonær enten ved hjelp av strekkode, organisasjonsnummer eller du får kommisjonæren til å søke opp navnet til foreningen din. Du kan også bli grasrotgiver via både norsk-tipping.no eller via mobilspill.

Ønsker du å registrere deg hos kommisjonæren:
Oppgi organisasjonsnummer til kommisjonæren - 837 623 502
Be kommisjonæren velge Fredrikstad Fotballklubb for deg

Ønsker du å registrere deg via SMS?
Send en sms til 2020 med følgende melding: grasrotandelen 837 623 502
Du får da umiddelbart en bekreftelse på at du er registrert

Ønsker du å registrere deg via web?
Logg deg inn på www.norsk-tipping.no med kort og kortleser og velg Min side, deretter Grasrotandelen. Her kan du søke opp den mottakeren du ønsker å støtte og enkelt knytte deg til.

Takk for din støtte til Fredrikstad Fotballklubb!