Vinnere av Målklubben 2023 trukket - nå lanserer vi Målklubben 2024

To heldige vinnere av er trukket fra Målklubben 2023. Se om du har vunnet 2 stk sesongkort for 2024-sesongen eller en signert drakt, brukt av Maxwell Woledzi i opprykkssesongen.

Målklubben har vært en ekstra måte for privatpersoner og selskaper og støtte FFK med. Deltagerne bidrar med en valgfri sum per scoring for FFK og i fjor førte dette til en gevinst på nesten 20 000 kroner til klubben fra privatpersoner.

Nå er to vinnere trukket og de heldige vinnerne er:

Vinner av 2 stk sesongkort i 2024-sesongen:
Jens Adolfsen

Vinner av signert drakt, brukt av Maxwell Woledzi i opprykkssesongen:
Tone Beate Windingstad

Vinnerne bes om å ta kontakt for å avtale utlevering av premie. Send en e-post til [email protected].

Målklubben 2024

Nå lanserer vi årets utgave av Målklubben. Bidra til enda mer jubel i 2024 og støtt FFK med en sum pr. scoring i alle obligatoriske kamper!

Du blir automatisk med i trekningen av fantastiske sesongpremier. Jo mer du legger i potten, jo større er vinnersjansene.

Vi har allerede passert 3000 kroner pr. FFK-scoring i 2024 - Bli med du også!

PREMIER:

2 stk VIP-billetter på årets siste hjemmekamp mot HamKam!

2 stk sesongkort for 2025-sesongen!

1 stk signert drakt av spillerne!

Registrer deg her