Værste vil ha publikumsrekorder!

Værste vil ha publikumsrekorder og har sørget for at 926 billetter er frigjort til FFK - S08 den 11. mai (til alle), og 600 billetter til barne- og ungdomslag til FFK - Skeid 16. mai! Førstemann til mølla!

Bli med og sett norgesrekord!
Værste har kjøpt 926 billetter til FFK Kvinner – Sarpsborg 08 Kvinner 11. mai!

Kommer det over 925 tilskuere så er det norgesrekord på nivå 3 i norsk kvinnefotball – Den rekorden skal vi ha! 11. mai klokka 20:00 spiller FFK Kvinner mot Sarpsborg 08 Kvinner på Stadion. Værste sørger for at billettene er gratis, alt du trenger å gjøre er å hente de ut i FFK sitt billettsystem!

Hent din billett i FFK Appen eller her: GRATIS billett FFK - S08 11. mai!

Ta med laget ditt på Fotballens Nasjonaldag 16. mai!
Værste byr på billetten deres! 16. mai klokka 18:00 spiller FFK mot Skeid på Fredrikstad Stadion.
6000 billetter er solgt - Vi sikter mot Østfolds best besøkte fotballkamp på 10 år! Alt ligger til rette for en fantastisk fotballfest på fotballens nasjonaldag!

Værste har kjøpt nye 600 billetter som skal deles ut til barne- og ungdomslag under 19 år. Dere ber om det antallet billetter dere behøver, inkludert lagledere og foreldre til å være med laget.

Førstemann til mølla! BESTILL BILLETTER TIL LAGET DERES HER!

NB! Det er allerede bestilt 1000 barne- og ungdomsbilletter (WOW!) som ble frigjort av SpareBank 1 Østfold Akershus. Dette blir en herlig fotballfest for både gammel og ung! Sees på Stadion!!