Værste forlenger sin Generalpartner-avtale

Værste har vært klubbens Generalpartner i 2019, de har fortsatt tro på FFK og forlenger nå sin avtale med klubben.

Værste AS ble stiftet i 1998 når selskapet kjøpte tilbake FMV-området fra Kværner.
Selskapets visjon allerede fra starten var å skape en ny bydel på det gamle industriområdet, en visjon som sakte, men sikkert er i ferd med å bli en realitet.
Siden Fredrikstad Stadion ble åpnet i 2007 har området vokst til å huse flere arbeidsplasser enn Fredrikstad Mekaniske Verksted hadde på sitt beste, og i årene som kommer vil det bygges og utvikles en fantastisk bydel.

"Vi i Værste var like skuffet som andre over årets sesong. Vi har allikevel valgt å være med i 2020 da vi fortsatt har tro på det vi ser i FFK. Evalueringen har vært helt nødvendig og vi har tro på at klubben bruker resultatene av denne konstruktivt slik at vi framstår sterkere og bedre rustet enn på lenge til kommende sesong. Vi går for FFK og vi går for opprykk i 2020" sier Øivind Kvammen i Værste.

Værste og FFK har en lang historie, og har også de senere årene etter salget av "idrettsdelen" på Stadion-komplekset samarbeidet tett og nært, og vi vil hele tiden jobbe med å utvikle samarbeidet videre.

«Vi er stolte av å ha med Værste videre som Generalpartner, en perfekt partner for FFK å assosiere seg med; Værste tenker langsiktig, de er seriøse og en veldig spennende aktør som bidrar til stor utvikling av byen vår. Vi gleder oss til en ny og spennende sesong sammen her på Værste!!» sier Lars Petter Brovold

Sammen er vi sterke!!