Utestengelser

Fredrikstad Fotballklubb har informert to supportere om utestengelser etter ulovlige og potensielt farlige situasjoner under OBOS-kampen på Stadion 16. april.

To personer utestengt

Fredrikstad Fotballklubb har mandag 24. april informert to supportere om utestengelser. Utestengelsen kommer som følge av ulovlig bruk av pyroteknikk under kampen mellom Fredrikstad og Moss 16. april. Avgjørelsen er tatt i henhold til vårt sanksjons- og stadionreglement. Alvorlighetsgraden av hendelsen medfører at to supportere vil utestenges i 20 kamper.

Utestengelsen gjelder obligatoriske kamper for Fredrikstad Fotballklubb, herunder seriekamper og cupkamper nasjonalt og internasjonalt samt alle typer av privat- treningskamper for samtlige lags kamper i FFK-organisasjonen. Lengde på sanksjon (antall kamper) beregnes etter obligatoriske seriekamper for A-laget.

Trygg og hyggelig atmosfære

Vi ønsker å minne alle våre supportere om at bruk av pyroteknikk på tribunene er ulovlig og kan føre til farlige situasjoner for både tilskuere og spillere. Vår høyeste prioritet er å skape en trygg og hyggelig atmosfære på kampene våre, og vi ber om at alle respekterer reglene og bidrar til å skape gode opplevelser for alle på Fredrikstad Stadion.

Vi vil fortsette å jobbe for at alle våre tilskuere skal trives og føle seg trygge, og vi takker for deres støtte.

For kommentarer kontakt daglig leder [email protected] eller arrangementssjef [email protected]