Torshov Sport Fredrikstad forlenger avtalen

Torshov Sport på Stadion har vært en god samarbeidspartner for FFK og spillerne i flere sesonger, de ønsker å være med videre og har signert ny avtale med klubben.

"Vi i Torshov Sport Fredrikstad er med videre på FFK sin satsning på veien tilbake til toppen av norsk fotball, og der vi og hele Fredrikstad by mener FFK hører hjemme. For vår del er det helt naturlig å være med på veien videre både når det gjelder beliggenhet her på Fredrikstad Stadion, og at vi er den foretrukne samarbeidspartner for klubbene i Fredrikstad.

Vi ser virkelig frem til å fortsette det gode samarbeid med FFK som vi har hatt de siste årene" sier Svein Erik Syvertsen.

Vi i FFK gleder oss til å fortsette det gode samarbeidet med Torshov på Stadion!