Tomás Pereira presenterte den "rød-hvite tråden" for samarbeidsklubbene

Forrige fredag holdt vår nye fagansvarlig for By-samarbeidet, Tomás Peirera en presentasjon av klubbens utviklingsplan.

Forrige fredag hadde Tomás Pereira sitt første offisielle møte med trenere fra våre samarbeidsklubber på stadion. Vi er svært takknemlige for det sterke oppmøte fra våre samarbeidsklubber til tross for noe kort varsel.

"Rød-hvite tråd"

Selve møte dreide seg om klubbens visjon, strategi og hvilken målsetning vi har for den " rød-hvite tråden". Tomás Pereira og utviklingsansvarlig, Magnus Meling sto for fredagens samling. Presentasjon dreide seg om å redegjøre klubbens systematiske utviklingsplan ovenfor trenerene som er ansvarlig for spillere 6-12 år. Gjennom selve presentasjonen ble trenerene oppfordret til å komme med innspill, noe som førte til god dialog blant trenerene.

Praksisøkt

Etter presentasjonen gjennomførte Tomás Pereira en økt på feltet. Aktiviteten på feltet dreide seg om hvordan trenerene eksempelvis kan gjennomføre en økt med et tydelig tema. Tomás viste frem øvelser, men også tanken bak øvelsene, og redegjorde for spillere og trenere hva de skal fokusere på.

Vi ønsker og takke alle trenerene, ledere og By-lagspillere for oppmøte!