Tilbake på stadion: - Førsteinntrykket var bra

Etter noen fine uker i Trondalen på Gressvik kunne FFK lørdag flytte tilbake til Fredrikstad stadion. (Foto: Harry Johansson)

Annonse:

På Fredrikstad stadion har det pågått arbeid med å skifte kunstgress i flere uker. Det arbeidet er nå komplett, og fra og med lørdag var banen klar og godkjent for å bli tatt i bruk.

- Det er veldig fint for oss å kunne trene på Fredrikstad stadion igjen. Førsteinntrykket av den nye matta var bra, og vi gleder oss til bli bedre kjent med vårt nye underlag, og ikke minst har vi endelig fått skikkelige mål, forteller sportssjef Joacim Heier.

Se bildeserie fra arbeidet med underlaget under.

Foto: Harry Johansson

Trent på Gressvik

Mens arbeidet på stadion har pågått har A-laget trent i Trondalen på Gresvik IF sin bane. I videoen under kan du se hvordan det så ut da vi hadde vår første treningsdag på Gressvik.

Video: Qwerty AS

- Vi har hatt det bra i Trondalen og takker Gresvik IF for at vi har fått lov til å benytte deres anlegg i mellomtiden. Det setter spillere, trenere og resten av klubben stor pris på, avslutter Heier.

To økter før avreise

Vi skal trene på den splitter nye stadionmatta også i morgen, før troppen setter kursen mot Møre og Romsdal søndag kveld. Mandag er vi tilbake i aksjon i Eliteserien når vi gjester Aker stadion i Molde for å møte Kristiansund.