Taofeek Ismaheel

Taofeek Ismaheel (20) klar for FFK

Taofeek Ismaheel har i dag signert en avtale med FFK fra og med januar 2021, angriperen kommer fra spill i Skeid de siste to årene.

Strålende sesong for Skeid
Taofeek Ismaheel er fra Nigeria og kom til Norge og Skeid før 2019-sesongen. Unggutten var stort sett innbytter for oksene i OBOS-ligaen i fjor, men i år har han funnet sin plass i førsteelleveren til Oslo-laget og virkelig vist seg frem.

Angrepsspilleren har levert mange gode prestasjoner gjennom sesongen og gleder seg nå til å komme til FFK på nyåret.

- I feel honored to be part of a great club. Im looking forward to working hard for the team for another promotion. Forteller Taofeek.

Stort potensial
FFK har fulgt hurtigtoget gjennom hele sesongen og Joacim Heier er strålende fornøyd med å ha landet signaturen til Taofeek på en kontrakt ut 2023.

- Vi har fulgt Taofeek gjennom hele sesongen og latt oss imponere av han gang på gang. Potensialet hans er stort og vi tror han kommer enda bedre til rette hos oss i vår måte å spille fotball på. Han kommer inn i en sterk treningsgruppe og får gode rammer rundt seg, så vi er trygge på at han vil ta store steg i årene som kommer og bli en betydelig bidragsyter for FFK. Forteller Joacim Heier.