Studiogeist blir ny samarbeidspartner

Design- og kommunikasjonsbyrået Studiogeist har signert samarbeidsavtale med Fredrikstad Fotballklubb. Det skal hjelpe begge partene i å vokse videre.

Med base i Fredrikstad sentrum har Studiogeist hatt god vekst siden oppstarten for snart fire år siden. Tidligere Griff-gründer Fredrik Temte teamet opp med designerparet Linda Skarpås og Tord Sandholt. Til sammen har de flere titalls priser for sitt design- og kommunikasjonsarbeid på CVen. I sommer ble Svend Anders Karlsen-Moum fjerdemann på laget, og selskapet vokser nå ytterligere innen kommunikasjon og merkebygging.

–FFK skal bygge seg opp, satser på kompetanse og utvikling. Vi kjenner oss godt igjen i det, og vi vet hvor viktig det er å heie hverandre frem til seier. Vi gleder oss til en spennende sesong med masse muligheter og moro i vente, sier Karlsen-Moum. Han kjenner FFK godt, blant annet som tidligere markedsansvarlig i klubben.

–Jobben som er lagt ned gjennom hele klubben er imponerende, og det er en super plattform til videre utvikling. Vi ser også frem til å treffe de andre samarbeidspartnerne på Stadion igjen, for fotballen er møteplassen med stor M, understreker Karlsen-Moum.

Studiogeist har i dag kunder både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Oppdragene innebærer blant annet design og visuell identitet, merkebygging, kommunikasjon og markedsføring. Blant kundene finner man blant annet Værste, Digitaliseringsdirektoratet, Viuno, Recharge og flere eiendomsprosjekter.

–Fredrikstad skal vokse som by, skape nye arbeidplasser, og vi vil være med på å skape utvikling både for FFK og næringslivet, avslutter Svend Anders.

Les mer om Studiogeist på studiogeist.no!

FFK gleder seg til nytt og spennende samarbeid i 2021!