Stafettpinnen er overlevert

Fredag var Lars Petter Brovold sin siste arbeidsdag i FFK, etter en to ukers overlapp er stafettpinnen i ettermiddag gitt videre til Anders Østli.

Nesten 4 år
Lars Petter Brovold ble ansatt sommeren 2017 og hadde sin første arbeidsdag 1. august. Etter en oppløftende start på høstsesongen, måtte den tidligere golfproffen være med på nedturen i sin første høst i klubben. På vei hjem fra Notodden 18. november startet imidlertid oppturen og den har fortsatt opp til 1. divisjon. Etter strålende innsats og gode prestasjoner i snart 4 år går nå ferden videre til treningsbransjen og Sky Fitness for Lars Petter Brovold.

Seier på overtid
FFK satt høsten 2020 et passe ambisiøst budsjett for samarbeidsavtaler i comeback-sesongen 2021, i god tro om at samfunnet innen seriestart skulle være langt på vei tilbake i normal tilstand. Slik har det definitivt ikke gått med samfunnet, selv om vi nærmer oss. Det har imidlertid ikke vært noen stopper for Brovold som akkurat i tide sørget for å dra de siste avtalene i land slik at budsjettet er oppnådd for året. Samarbeidsavtaler utgjør det aller meste av totale markedsinntektene, noe som gir et godt utgangspunkt for å oppnå budsjett på det området i 2021.

Østli i gang
Ander Østli har hatt sine to første uker i FFK og brukt tiden til å sette seg inn i arbeidet sammen med Brovold. Fra mandag er det Østli som tar over fullt og helt, og starter arbeidet med å løfte FFK videre som merkevare.

Vi takker Lars Petter for tiden han har lagt ned for klubben og ønsker masse lykke til videre!