SpareBank 1 Østfold Akershus blir generalpartner for U-avdelingen

Ungdomsavdelingen til FFK blir nå SpareBank 1 Østfold Akershus - Akademiet. SpareBank 1 Østfold Akershus er nå også klubbens nest største partner etter Værste, hvor de også øket sin avtale ytterligere denne uken.

Som generalpartner for ungdomsavdelingen får SpareBank 1 Østfold Akershus fronten på draktene og treningstøyet for G19, G16 og G14, og de får også navnet sitt på fotballskoler (ikke Installatøren sommerskole), cuper, åpne dager, klubbbesøk, SFO/skole besøk mm.

Vi i FFK er veldig glade for at SpareBank1 ønsker å samarbeide videre med klubben og skal bidra enda mer inn mot inn mot FFK sin utviklingsavdeling som gjelder barn og ungdom.

"Å være samarbeidspartner med FFK og Utviklingsavdelingen handler for oss om sjela vår. Å være med og heie hele FFK-familien fram, alt fra gatelaget, bylaget og utvikling av barn og unge er viktig for oss. Det handler om verdier og kultur" sier Per Ivar Snarberg hos SpareBank1 Østfold Akershus.