Fredrikstad Elite med ny Vareauksjon

Fredrikstad Elite Vareauksjon nærmer seg og vil foregå fra 17 - 24 november.

Fredrikstad Ballklubb, Stjernen Hockey og Fredrikstad Fotballklubb ønsker et tettere samarbeid, og høsten 2018 formaliserte Styrene dette ved å opprette Fredrikstad Elite. Fredrikstad Elite vil fremover se på hvilke samarbeidsplattformer vi kan dra nytte av hverandre på, og flere tiltak er allerede besluttet. For 2019 har vi som jobber med salg og marked i de 3 klubbene arrangert golfturnering og en vareauksjon. 21-22 oktober arrangerte vi en flott B2B på Støtvig Hotel med hele 45 bedrifter og 90 personer tilstede.

Vi håper alle våre samarbeidspartnere og supportere setter pris på initiativet og ønsker delta på tiltakene fremover.

Det er veldig mange likheter mellom klubbene og vi tenker at synergiene av et samarbeid vil gjøre mange ting bedre både sportslig, økonomisk, sosialt, men ikke minst på markedssiden.

Vårt neste felles prosjekt blir ny Vareauksjon 17. - 24. november 2019.

Inntektene deles likt mellom klubbene, uansett hvilken samarbeidspartner som bidrar med auksjons objekt.

Ønsker du/dere å bidra med varer og/eller tjenester til denne auksjonen setter vi utrolig stor pris på det, ta kontakt på [email protected]

Vi tar imot alt vi kan få med stor takk og det er fullt lovlig å være kreativ:-)