Slevik Elektriske forlenger og øker

Slevik Elektriske forlenger samarbeidet med FFK og er med de neste 3 årene på en ny og større avtale!

En av de større i Nedre Glomma
Slevik Elektriske AS startet opp virksomheten i 1985 som enmannsfirma med hjemmekontor. I dag har Gressvik-bedriften vokst til å bli blant de større og mest allsidige el-installasjonsfirmaene i Nedre Glomma regionen.

Slevik Elektriske har også egen butikk på Storveien 5, Gressvik. Der har de hele varesortimentet til ELON kjeden. Det er alt fra småelektrisk til brunevarer, hvitevarer, telematikk, alt innen data og nettverk, parabol, riks-tv, ja alt en kan tenke seg.

På installasjonssiden leverer de alle typer varer og tjenester som man forventer å finne i en installasjonsbedrift. I alle år har de bestrebet seg på å gi deres kunder det beste når det gjelder sikkerhet, kvalitet og service på utført arbeid. "Det har å gjøre med vår yrkesstolthet", som de sier selv.

Ny og større avtale
Slevik Elektriske har lang fartstid i FFK og denne uken signerte de en ny treårig avtale med klubben. Markedssjef Anders Østli er glad for at å ha med Slevik Elektriske videre og ser positivt på at enda en bedrift velger å øke avtalen sin i FFK.

- Vi er utrolig glade for å ha med Slevik Elektriske i tre nye år. De har vært en samarbeidspartner av klubben i lang tid og vi verdsetter samarbeidet med de høyt. At de nå ønsker å øke deres engasjement i klubben er fantastisk, og en tillitserklæring som vi er glade for. Jeg ser frem til samarbeidet med Slevik Elektriske, med Svein Egil Kristiansen i spissen, forteller Østli.

- Alle samarbeidspartnere i FFK er et nettverk av bedrifter, konkurrenter, leverandører og personer hvor vi deler noe sammen. Det er byen vår i vekst, et næringsliv og ikke minst FFK, som er på vei til å nå mål de har satt seg. Vi mener at FFK gjør mye riktig for å nå deres mål. Hjertet er stort for klubben og vi gleder oss til tre nye år sammen med FFK på Stadion, sier Adm. Dir. Svein Egil Kristiansen.

Vi i FFK gleder oss til mandagens kamp, og tre nye år sammen med Slevik Elektriske!

Slevik jubel.jpg