Sleipner Motor øker og forlenger sin avtale med to nye år

Sleipner Motor er en suksessrik Fredrikstad-bedrift. De har vært en viktig samarbeidspartner og de ønsker være med videre. Sleipner har øket sin avtale og forlenger med to nye år.

"Først og fremst ønsker vi gratulere FFK med opprykket! Vi kom inn som fersk samarbeidspartner for halvannet år siden og på den korte tiden vi har vært med, så har vi fått et veldig godt inntrykk av hvordan det jobbes i klubben.

Vi er kanskje ikke de som er oftest å se på Stadion, men FFK er viktig for mange av våre ansatte og det er viktig for byen vår. Skal Fredrikstad igjen lykkes med å få et lag som presterer på øverste nivå, så opplever vi at det er viktig at næringslivet er med og støtter og at man bekrefter sin støtte tidlig, slik at klubben får forutsigbarhet inn mot planleggingen av neste års sesong. Derfor tok vi allerede mandag morgen kontakt med FFK for å bekrefte at vi er med videre og at vi ønsker øke støtten betydelig inn mot neste sesong.

Nå gleder vi oss til mange gode opplevelser på Stadion fremover!" sier Marius Torjusen, salgs og markedsdirektør hos Sleipner Motor.

FFK gleder seg til godt samarbeid og mye moro i to nye år!