Select Sport Norge inn som ny samarbeidspartner!

Select Sport Norge har vokst til å bli en ledende utstyrsleverandør i Norge, nå går de også inn i FFK og skal blant annet levere fotballer til klubben de neste årene!

Tidligere i vinter ble det kjent at FFK bryter samarbeidet med Umbro som utstyrsleverandør og fra 2020 inngikk et samarbeid med Craft. Fortsatt gjenstod det en avtale ettersom Craft ikke leverer såkalt "hardware", altså bl.a. fotballer. Det har vi nå fått til en glimrende løsning på hvor Select går inn som ny partner og skal leverere fotballer til FFK i minimum 3 år fremover.

- Vi er veldig fornøyd med å få inn Select Sport  som partner. De leverer kvalitetsutstyr, har topp serviceinnstilling og hovedkontor ikke langt fra Fredrikstad. Forteller Joacim Heier.

Steinar Felde er leder for Select sport  Norge og har blant annet vært med på å sørge for at Select ble felles balleverandør til Eliteserien i Norge. Nå er han glad for at også FFK skal spille med fotballene fra Danmark.

- Select Sport Norge stolte og få med FFK med på laget, da dette er en flott merkevarer og historie i norsk fotball. Vi ser fram til at den beste ballen blir brukt på Fredrikstad Stadion fra 2020 og mange år framover. Avtalen er et samarbeid med Torshov Sport Fredrikstad, som skal forvalte avtalen. Forteller Steinar Felde, salgsansvarlig Select Sport Norge.