Andrea Loberto, Raymond Kvisvik, Aleksander Olsen og Tommy Haglund

Raymond Kvisvik inn i FFKs trenerteam

Trenerteamet ønsker å bygge opp kompetansen i klubben, og har meget gledelig fått med seg den tidligere FFK-spilleren Raymond Kvisvik på laget.

Raymond sin solide erfaring med spill på toppnivå og ikke minst det at han kjenner godt til hvordan det er å være i FFK vil være svært nyttig og vil komplementere dagens trenerteam på en god måte.

Raymond sine hovedoppgaver skal gjenspeile de spissferdighetene han hadde som spiller, og han skal derfor bidra spesielt inn mot siste tredjedel og avslutningsfasen av spillet.

Vi tror også at Raymond sine gode medmenneskelige egenskaper med glimt i øyet og godt humør vil være positivt for hele gruppa.

Raymond har et stort hjerte for klubben og vi er utrolig glad for den innsatsen han nå skal legge ned for klubben ut sesongen 2017.