Plankehaugen kjøper opp ståfeltet mot Hødd!

Plankehaugen er i det gavmilde hjørnet og kjøper alle "billettene" på ståfeltet til serieåpningen mot Hødd!

Folk vil det selvsagt ikke bli på ståfeltet, men det stopper ikke Plankehaugen fra å kjøpe opp alle billettene som normalt sett er til salgs på FFK sine hjemmekamper. Alle 800 billettene røsker de unna til 50 kroner stykk. De som er raske i hoderegningen har allerede før denne setningen er ferdig, regnet seg frem til at klubben dermed får en fantastisk gave på 40.000 kroner!

- Vi ønsket å kjøpe opp ståfeltet for å gi støtte til klubben og for å sende et signal om at vi støtter klubben og jobben de gjør i denne tiden vi er inne i..: Vi ønsket selvfølgelig fullt ståfelt på første hjemmekamp, men når det ikke ble mulig å fylle ståfeltet fysisk ønsket vi i allefall at feltet skulle være fylt i salkartet​​​! Forteller nestleder i Plankehaugen, Sandra Solheim.

FFK er umåtelig glade for den generøse gaven og sender en stor takk til de trofaste supporterne.

- Det er en fantastisk gave av Plankehaugen som naturligvis kommer svært godt med i et krevende år økonomisk. Vi kan ikke annet enn å takke så mye vi kan og glede oss til vi kan slippe inn hele gjengen på ståfeltet igjen! Forteller Joacim Heier.