OPPSTARTSMØTE FOR FFK-FRIVILLIGE 2024

Vi er endelig tilbake i Eliteserien, og vi nærmer oss starten på sesongen 2024. Fredag 1. mars inviterer vi til oppstartsmøte på Stadion for alle som er, eller har lyst til å bli frivillig hos FFK på kampdager!

Sesongen 2024

Vi er helt avhengige av frivillige for at vi skal klare å støtte opp om vårt A-lag både i hverdager og for å klare å gjennomføre kamper på Fredrikstad Stadion. Våre frivillige er en viktig del av FFK-familien, og ikke minst nå som vi tar steget opp i Eliteserien. Derfor ønsker vi å invitere til et informasjonsmøte for både de som er frivillige i klubben, og de som ønsker å bli det!

Vi kommer til å informere om organiseringen av sikkerhet, vertskap, innganger, kioskdrift mm. I tillegg vil vi presentere status på klubben når det gjelder prosjekter og våre nye ansatte i klubben.

Vi kom på 1. plass, som arrangør i Obos-ligaen og vi må nok en gang rette en stor takk til alle våre frivillige. Til tross for dette kan vi bli enda bedre, og sammen med dere skal vi lage gode arrangement også i 2024.

Kjenner du noen som vil bidra? Familie/Venner? Ta de med på møtet!

· Intro med arrangementssjef Ole Martin Feet og status i klubben
· Kursplan (Frivillig/Sikkerhet)
· Sosiale arrangement for frivillige
· Bekledning for frivillige
· Kommunikasjonskanal for frivillige: Mobilise
· Terminliste 2024

Møtested

· Fredrikstad Stadion Event (Den store restauranten)
· 3. etasje på Fredrikstad Stadion

· Fredag 1. mars
· Kl. 18:00 - 19:30

Det vil bli servert kaffe, mineralvann og vafler.

Velkommen!

Har du ikke mulighet til å møte opp, men har lyst til å bli med som frivillig ta kontakt med Ole Martin Feet, [email protected] /