Ole Langbråten med proffavtale

Ole Langbråten (18) har trent med a-laget hele 2021 og nå har den talentfulle burvokteren signert på en profesjonell avtale med FFK!

Gått gradene
Ole Langbråten er fra Råde og har gått gradene i FFK siden 2018. Den unge keeperen har trent fast med a-laget gjennom hele 2021 og fra neste år blir han en permanent del av troppen. Sisteskansen har signert en avtale som strekker seg ut 2023-sesongen. Råde-gutten gleder seg til fortsettelsen mellom FFK-stengene.

- Det er veldig gøy å få denne muligheten. Samtidig har det å bli en del av a-laget vært et mål lenge. Det er en skikkelig motivasjonsboost. Jeg gleder meg og ser frem til to år i a-troppen! Forteller Langbråten.

Alle forutsetninger
2003-modellen fylte 18 år i sommer og har denne sesongen sittet på benken i flere OBOS-kamper, og spilt kamper for både rekruttlaget i 3. divisjon og med G19. Joacim Heier mener Langbråten har alle forutsetninger for å lykkes som toppspiller.

- Ole har vist på treninger og rekruttkamper at han har alle forutsetninger for å bli en toppspiller i fremtiden. Han har fysikken, ferdighetene og dedikasjonen som trengs. Med en dyktig keepertrener i Samuel Dirscher og med Håvar Jenssen som læremester hver eneste dag så ligger alt til rette for Ole. Forteller Heier.

Hjemmekamp på onsdag!
Onsdag 20. oktober er det hjemmekamp igjen, da er det Strømmen som gjester Fredrikstad. Du kan skaffe din billett i FFK Appen eller på web her: Kjøp billett!

Til denne kampen koster billettene på ståfeltet kun 50 kroner!

Velkommen på Stadion!