Noa Williams solgt til Kongsvinger

FFK og Kongsvinger er enige om en overgang for Noa Williams (22).

58 kamper i FFK-trøya

Noa Williams kom til FFK som 19-åring sommeren 2021. Den tekniske kantspilleren kom fra den svenske klubben IK Brage i Superettan, hvor han hadde gjort seg bemerket i ung alder. Nå går turen videre til det som var en av FFK sine konkurrenter i kampen om opprykket i 2023-sesongen.

«Siden Noa kom til FFK har han tidvis fått vist hvilket fantastisk talent han har, men som kantspiller i et lag som ikke spiller med tradisjonelle kanter, så er det riktig for begge parter at vi fant en god løsning for han nå. I Kongsvinger kommer han til en solid og profesjonell klubb hvor han får muligheten til å utvikle seg videre. Vi ønsker Noa lykke til og håper det blir fullklaff i de dype skoger,» forteller Joacim Heier.

Noa endte på 58 kamper i FFK-drakta, hvor han satt inn 5 mål og serverte 7 assist.

FFK takker Kongsvinger for en ryddig prosess og ønsker dem og Noa lykke til med sesongen 2024.