Nesten 20 000 i billettinntekter!

Det var ingen billetter til salgs mot Hødd i årets første hjemmekamp, men allikevel har våre herlige supportere vippset inn nesten 20.000 til klubben i løpet lørdagen!

Årest første hjemmekamp, med seier borte i serieåpningen og en positiv sesongoppkjøring, dette kunne blitt en folkefest på Fredrikstad Stadion, men den gang ei.
Kun 200 tilskuere er tillatt på tribunen enn så lenge, dermed var det bare 10% av sesongkortholderne som fikk innpass til kampen. Da var det selvsagt ingen billetter til salgs, men det har ikke stoppet en rekke FFK-supportere i å Vippse inn en til sammen solid sum penger til klubben.

Gjennom ulike supportersider på nett og en annonsering av Fredriksstad Blad under kamp har klubbens Vipps-nummer 12460 blitt tydelig fremvist, noe som sørget for at nesten 20.000 kroner har blitt sendt til klubben i løpet av lørdagen!

Vi er ferdige med å gni oss i øyenene og må nok en gang bare takke så mye vi klarer for den fantastiske støtten vi opplever - TUSEN TAKK FREDRIKSTAD!!