Meld deg inn i OBOS - Få gratis billett mot Sandnes Ulf

Det er mange gode grunner til å melde seg inn i OBOS, gjør du det denne uka får du også en billett til helgas viktige serieavslutning!

Det finnes en rekke fordeler med å være medlem i OBOS.
Først og fremst har du forkjøpsrett på 90 000 nye og brukte leiligheter i Norge.
I tillegg er det masse penger å spare på alt fra boliglån og forsikring til opplevelser og produkter.
Se alle medlemsfordelene her: Medlemsfordeler OBOS

Gjennom Verveligaen.no kan du sette opp din klubb i OBOS-ligaen som den du støtter. Klubben du velger mottar 200 kroner fra OBOS.

Melder du deg inn i OBOS denne uka, og setter opp FFK som din klubb du vil at OBOS skal støtte med 200 kroner, så byr vi på kampbillett på prima plasser mot Sandnes Ulf på søndag, og i tillegg får du med en liten overraskelse.

Meld deg inn i OBOS og støtt FFK her: Verveligaen.no

Etter innmelding vil du motta en bekreftelse på medlemskap på epost fra OBOS, vis denne når du henter din gratisbillett.

Gratisbillett og overraskelse kan kun hentes hos oss i administrasjonen onsdag - fredag fra 10-16, eller i billettluka på kampdag.

Husk at kampstart på søndag er 13:00 - Vi ses på Stadion!